Let's go vintage

Jestem ostatnio fanką bordowego koloru - takiego, w jakim jest mój szal, który kupiłam na dziale męskim (sic!) w H&M :) Sukienkę odziedziczyłam po mamie i wprost ją uwielbiam - jest dobra zarówno na co dzień jak i do zadań specjalnych, a przy tym bardzo wygodna i pięknie się układa. Rajstopki w kropki są urocze i bardzo wyszczuplają nogi.

Currently, I am a fan of burgundy colour - like colour of my scarf, which I bought in men's H&M. The dress I took from my mom and I love it - it's perfect for casual and also for special days. It's very comfy and fits good. Polka dot thights are lovely and my legs look slim in them.

coat - New Look
cardigan, scarf, shoes - H&M
pendant - Misako









1 komentarz:

  1. cudowne buty :) właśnie poszukuję takich :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)