Caramel blazer

Mam na sobie moją najulubieńszą marynarkę. Pamiętam jak ją sobie wymarzyłam i w końcu upolowałam na allegro. Zdjęcia zrobione zostały w Ogrodzie Japońskim we Wrocławiu. Bardzo piękne, spokojne i klimatyczne miejsce. Znajduje się w Parku Szczytnickim, niedaleko Hali Stulecia.

This is definetly my favourite blazer. I remember when I dreamt about it and finally bought it online. The pictures were taken in the Japanese Garden in Wroclaw. Very beautiful, peaceful and climatic place. It is placed in the Szczytnicki Park, near the Centennial Hall.


blazer - Bershka
trousers - Vero Moda
sneakers - Converse
backpack - Parfois




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)