Muzycznie #2

Wczoraj przypomniałam sobie o mojej ukochanej piosence Tesco Value (duńska grupa muzyczna, którą założył Czesław Mozil) i postanowiłam zrobić muzycznego posta.

Yesterday I remember about my beloved song by Tesco Value (music band created in Denmark, founded by Czeslaw Mozil) and I decided to make a music post.

Poniższa piosenka jest dla mnie mocna i elektryzująca. Uwielbiam, kiedy muzyka budzi we mnie takie emocje.

The song below is so powerful and  thrilling for me. I love when music creates so many emotions.


Jeśli chodzi o Czesława, lubię jeszcze ten cover piosenki Happysadu:

If it comes to Czeslaw, I like also this cover of the Happysad song:


Z innej beczki - pewnie nie znacie Beach House, ale ja uwielbiam :)

Something different - you probably don't know Beach House, but I love them :)


Youtube ostatnio zaproponowało mi coś takiego i nawet mi się spodobało:

Youtube suggested me this and I kinda like it:


Na koniec piosenka Modest Mouse - zespołu indie, którego nazwa kojarzy mi się z nazwą mojego bloga :)

Song by Modest Mouse - indie band, its name reminds me of the name of my blog :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)