Little Red Cap


Dzisiaj będzie dziewczęco. Całkiem pstrokato. I nawet trochę infantylnie.
Muszę to przyznać. Czasem wyglądam jakbym chodziła do przedszkola. Idąc tak ubrana po ulicy czuję się nie na miejscu. Mając na sobie ten zestaw, miałam ochotę czmychnąć do domu i ubrać coś minimalistycznego. Ale...
...zaskoczyło mnie, że zdjęcia wyszły tak ładnie. Patrząc na nie mam przyjemne wrażenie, że wszystko ze sobą współgra. Wyglądam uroczo. Wyglądam ciekawie. Kolory cieszą oczy. Często obserwuję u siebie coś takiego, że bardzo chciałabym identyfikować się z zupełnie innym stylem. Ale jak widać nie ma rady ;)
Może zauważyliście, że zmieniłam tytuł bloga. A Hat Full of Sky (Kapelusz pełen nieba) to książka Terry'ego Pratchetta z serii Świata Dysku. Poprzedni tytuł wymyśliłam tylko po to, żeby byle czym wypełnić puste pole przy zakładaniu bloga (potem przez dwa lata o nim w ogóle nie pamiętałam i go nie prowadziłam). Pomyślałam niedawno, że czas na coś bardziej przemyślanego i oto jest :) Po pierwsze kocham kapelusze, a po drugie ten tytuł jest zarazem ładny i niebanalny.
Zapraszam Was na moją aukcję na Allegro, na której sprzedaję karmelowe botki (klik).
A tutaj trwające aktualnie rozdanie (klik).

Chciałam podziękować mojej przyjaciółce Ani za pożyczenie mi sukienki i kapelusza. I nie mam na myśli, że tylko na tą sesję :P Goszczą w mojej szafie już od dawna, wraz z kilkoma innymi jej ubraniami ;) Ania świetnie rysuje i maluje, a jej prace możecie zobaczyć tutaj - Ania Smolny Illustration.

Today it's girly. Pretty much colourful. And even a little bit infantile.
I have to admit this. Sometimes I look like in a kindergarten. I wasn't feeling right wearing this outfit. I was feeling ridiculous. I wanted to go home and put on some more minimalistic clothes. But...
...I was surprised how much I liked those photos. I find them very aesthetic. Everything is matching each other. I look cute. I look interesting. The colours are pretty. I often find myself wanting to identify with completely different style. But what can you do ;)
Maybe you've noticed that I've changed the title of my blog. The "Modest fashion" was something I made up just to fill out the blank space while creating my blog a long time ago. A Hat Full of Sky is a book by Terry Pratchett and it belongs to the Discworld series. Firstly, I really love hats and secondly - that title is both pretty and not cliche.
Check out the giveaway: (click)

I want to say "thank you" to my friend Anna for borrowing me the dress and the hat. And I don't mean only for this photoshoot :P I have them in my closet for some time ;) Ania is a great illustrator and you can check out her work here - Ania Smolny Illustration.

dress - H&M
jacket - C&A
backpack - Parfois
shoes - Lasocki

22 komentarze:

  1. Piękna stylizacja, a ten kapelusz to jak wisienka na torcie całego zestawu :) Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ! :) http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie wszystko polaczone ,dobre kolorki i wzor na zakieciku super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony kapturku ! Zdecydowanie wszystko bym brała poza tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna stylizacja :)
    uwielbiam taki klimat, u mnie nowy lumpeksowy post -> wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful mix of textures with the dress and jacket! Love your bag, too <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Loving your red hat! Thanks for stopping by!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, ciekawie to wyglada:) ja bym sie nie odwazyla, haha

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the dress and the hat is super adorable.

    OdpowiedzUsuń
  10. Plecak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This looks so cute, love the red hat, love the complete outfit.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. The hat just gives it something extra. It's so edgy! I have a post about hats as well, you can check it out, if you want to :)

    www.girlattitudes.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear! :) Your blog is so-so stlylish. Would you like to follow each other? Let me know and I am instantly follow you back. Thank your, I hope you enjoy my blog. Have a great day:) xoxo
    http://szepsegpotty.blogspot.hu

    OdpowiedzUsuń
  14. you look so cute
    love your bag

    itsjustshalay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. This look is so cute! Romantic and cool! Love this red hat so much... Don't you mind following each other?:) xx

    Instagram|RococoStyle.com|Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  16. So chic and nice look! Adorable post! Great style and pics!
    xx
    cvetybaby.com
    Bloglovin
    Instagram
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne połączenie fioletu i czerwieni;) A tytuł "A hat full of sky" jest oryginalny i bardzo mi pasuje do klimatu Twoich stylizacji i bloga;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)