Inspirational Blogger - Anna from Melodic, Thrifty & Chic


Melodic, Thrifty & Chic 
Facebook
Instagram
(jak klikniecie na zdjęcie, zobaczycie post, z którego pochodzi)
(if you click on the photo, you will see the whole post wih the outfit)


Chcę wam przedstawić jeden z moich ulubionych blogów, którego autorką jest niesamowita Anna. 
Anna mieszka na środkowym zachodzie Stanów. Jest prawnikiem i chce nauczać prawa. Ma talent do zabawy częściami garderoby. Jej stroje są absolutnie unikatowe, altwernatywne, mistrzowsko składa ze sobą ubrania, tworząc warstwy i kreatywne połączenia kolorów i materiałów. Jest strasznie urocza w swoich okularkach i z wielkim uśmiechem!
I would like to introduce to you one of my favourite bloggers - Anna.  Anna lives in the Midwest of the US. She is a lawyer and aspiring law teacher. She has an incredible talent for composing very unique, alternative outfits, she's a master of layering and creative combining colors and fabrics. She looks highly adorable with her nerdy glasses and cheesy smile!


Jej wpisy się nie tylko świetnie ogląda, ale też czyta - pełno w nich humoru. Obserwując jej bloga od jakiegoś czasu, czuję, że jest przede wszystkim zawsze sobą - bardzo fajną babką. Z tego co wiem, interesuje się  między innymi grami komputerowymi i muzyką. 
Muzyka i gry to moje dwa najważniejsze zainteresowania. Uwielbiam też biegać. Staram się biegać co najmniej 3 razy w tygodniu. Obawiam się, że nie jaram się szczególnie niczym innym. Heh.
I enjoy not only looking on photos in her posts but also reading her writing! So cool and humorous. I have a feeling that she is always 100% herself. As far as I know, she's interested in video games and music. 
So, music and games are my two biggest hobbies. I do love running, also. I try to go at least 3 times per week. I don't get super excited about anything else, I'm afraid. Heh.
Miałam to na sobie w zeszły weekend. Byłam z partnerem poza domem przez większość dnia. Połowę tego czasu spędziliśmy w kawiarni pracując. On kodził, czy coś w tym stylu. Serio, nie mam pojęcia, co on robi. Kiedy ludzie pytają mnie, jak mój partner zarabia na życie, zazwyczaj odpowiadam "Możesz powtórzyć?". Hehe. W każdym razie, kiedy on... robił, coś, cokolwiek to jest, miałam czas na obmyślenie fajnych sposobów nauczania dla moich studentów.
This is something that I wore last weekend. My partner and I were out for most of the day. Half of the time was spent at a coffee shop working. He did his coding stuff or whatever. Honestly, I have no idea what he does. When people ask me what my partner does for a living, my response is usually, "Say what, now?" Hehe. So, while he did...whatever it is that he does, I used the time to figure out exciting ways to teach complex concepts to my international students.
Czy jest jakaś część garderoby, która podoba Ci się w sklepach lub na innych ludziach, ale sama byś nigdy nie założyła?
Nigdy nie nosiłam całego stroju w dżinsowym stylu, mimo że podoba mi się, jak inni go noszą. Nie miałam też na sobie futrzanego kołnierza/szalika i prawdopodobnie nigdy nic takiego nie założę. Nie jestem na to wystarczająco wytworna. Haha.
Is there some piece of clothing that you like in shops and/or on other people but you'd never worn it?
I've never worn the double denim style, even though I like how it looks on other people. Also, I've never worn a fur shawl and probably never will. I'm not glamorous enough for that. Haha.


 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)