Ferie w Dolinie Bobru - zdjecia


W połowie lutego miałam okazję spędzić tydzień w Dolinie Bobru, konkretnie we wsi Przeździedza. Zatrzymałam się w naprawdę fantastycznym miejscu - Dom nad Bobrem "Agatowe Kamyki" (link do strony) zrobił na mnie przemiłe wrażenie. Okolica jest świetna do spacerów w promieniu, powiedzmy 5 km. Ja zazwyczaj planuję trasę o długości około 10 km (no maksymalnie 15 km :P) w formie kółka, aby nie wracać tą samą drogą (nienawidzę wracać tą samą drogą, takie małe dziwactwo :P). Z Wrocławia dojechałam do Przeździedzy autobusem z przesiadką w Lwówku Śląskim (gdzie w Netto i Biedronce zrobiłam spore zakupy spożywcze). Niewielkie dodatkowe zakupy zrobiłam dwa razy w pobliskim Wleniu ("pobliskim" - 5 km w jedną stronę po zakupy :D). W miejscu noclegu była fantastycznie wyposażona kuchnia, w której spokojnie można przyrządzić, na co tylko ma się ochotę. Pod koniec pobytu spadł śnieg z czego bardzo się ucieszyłam, bo lubię las zimą. Cóż, koniec gadania, zapraszam do oglądnięcia kilku zdjęć mojej roboty.




Pieseł z Domu nad Bobrem <3

Pierwszy raz udało mi się zrobić zdjęcie sarnie, która już prawie przebiegła mi drogę, ale zamarła i dzięki temu zdążyłam sięgnąć po aparat






 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie miejsca i klimaty. Lubię odpoczywać w takich miejscu z dala od miasta, bez telefonu w ciszy i spokoju a moją muzyką jest szum drzew, i wszystkie odgłosy natury.
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)