Not so warm spring




Przez ostatnie tygodnie większość dni była słoneczna i wiosenna, ale jednak ciągle chłodna. Na spacer w taką pogodę nie ma to jak koszula, krótka kurtka ze sztucznej skóry, wygodnie dżinsy i sportowe buty.



Skórzaną torebkę zamówiłam w Zarze na poświątecznej wyprzedaży (wypatrzyłam ją wcześniej, ale dzielnie czekałam na promocję, bo kosztowała chyba 400 zł). Jak przyszła do mnie, byłam trochę rozczarowana kolorem (myślałam, że będzie bardziej beżowy, niż sraczkowaty), ale w końcu postanowiłam ją sobie zostawić. Jestem z niej bardzo zadowolona i mam nadzieję, że posłuży mi kilka lat.




Na ustach Bourjois Rouge Edition Velvet 12 Beau Brun.

Pozowanie jest ciężkie
 facebookicon  bloglovinicon  tumblricon  googleplusicon  instagramicon lookbookicon

4 komentarze:

  1. ŚWIETNY LOOK. BARDZO PODOBA MI SIE TO ZESTAWIENIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wpaść do Pl i zatrudnić cię jako stylistkę!

    Świetny look!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ty masz oczy nietuzinkowe ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Będzie mi bardzo miło, jeśli mój blog spodobał się na tyle, żeby go obserwować :)

Thank you for all the comments! I am happy when you like my blog and follow me :)